Uitslag enquête digitaal cliëntenpanel

Graag willen wij u laten weten dat wij enorm blij zijn met de vele cliënten die de enquête hebben ingevuld. Wij kunnen ons voorstellen dat u ook nieuwsgierig bent naar de uitslag van de enquête en welke acties er ondernomen worden naar aanleiding van de uitslag.

Belangrijkste bevindingen.

- Er is tevredenheid over de afhandeling van zorg.
- Er is tevredenheid over de gegeven informatie (wel moet er aandacht zijn voor het actualiseren van de website).
- Een deel van de mensen stelt de zorgvraag (nog steeds) uit door de coronacrisis;
- Het meeste contact is of telefonisch geweest of via MGn/ Medgemak;
- Een deel van de patiënten maakt geen gebruik van MGn/Medgemak omdat zij hier niet mee bekend is of het voordeel ervan niet kent.

Leerpunten / acties nav de enquête:

- Patiënten kunnen inmiddels veilig naar de apotheek, huisarts en fysiotherapeut. Hiervoor zijn allerlei maatregelen genomen. Als u een zorgvraag heeft dan kunt u zonder problemen een afspraak maken (nu alleen nog telefonisch) bij uw huisarts of fysiotherapeut.
- Het actualiseren van de informatie op de website is een aandachtspunt. Er wordt momenteel nagedacht over een nieuwe en modernere vormgeving van de website
- Het gebruik van MGn/Medgemak heeft (zeker in deze tijd) veel voordelen voor patiënten. Wij stimuleren het gebruik hiervan en zullen hier meer bekendheid aan gaan geven. Indien u al nieuwsgierig bent dan vindt u deze informatie op mijngezondheid.net

Wij streven er naar om twee keer per jaar een aantal vragen of een stelling aan u voor te leggen om zo onze kwaliteit van zorg en samenwerking met de eerstelijns zorgverleners binnen Alphen aan den Rijn te toetsen. Wij hopen dat u de volgende keer weer net zo enthousiast reageert als deze keer.

Wil u zich ook aanmelden voor het cliëntenpanel? Dan kunt u zich aanmelden via deze link

Alle zorgverleners van gezondheidscentrum Dillenburg wensen u een fijne zomer toe

Winnaar innovatieprijs

AchmeaEerstelijnsInnovatieprijs

De apothekers, fysiotherapeuten en huisartsen van Gezondheidscentrum Dillenburg hebben de Achmea Eerstelijns innovatieprijs gewonnen omdat zij op basis van gelijkwaardige samenwerking zeer goede, samenhangende zorg voor patiënten met een chronische aandoening neerzetten.

ISO9001 gecertificeerd

KIWA ISO9001 GHCDDe huisartsen van Gezondheidscentrum Dillenburg hebben van Kiwa een ISO9001 certificaat ontvangen voor kwalitatief hoogstaande en transparante zorg.